GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK – FAQ

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK – FAQ

Leadtam a megrendelést, de nem látom, hogy mennyibe kerül a szállítás.
A szállítási költség a Szállítási és fizetési információk menüpont alatt részletesen megtalálható két táblázatba foglalva. A webáruház programja azért nem tudja megadni előre, mert nem mindig tudható előre, hogy mennyi dobozba fognak beleférni a termékek, illetve mekkora lesz a dobozonkénti súlya. Előreutalásnál is egy tapasztalati súly ára kerül felszámításra, amire számítani kell. Szállítással és fizetéssel kapcsolatban ezen az oldalon tájékozodhat részletesen: Szállítási és fizetési információk

Kinéztem egy terméket a webáruházban. Megvehetem személyesen a boltban?
Természetesen, várjuk a Szeged, Honvéd tér 2. szám alatti Tűz- és Munkavédelmi szakáruházunkaban vagy Budapest, Grassalkovich út 172. alatti Munkaruha és Védőeszköz szaküzletünkben. Ezen a linken elérhető Google térkép útmutató a könnyebb navigációért: Kapcsolat – Navigációs segédlet

Nem lett jó rám a termék. Ki lehet cserélni?
Természetesen, amennyiben a termék még nem lett használva és a csomagolás meg lett őrízve.
A termék visszaküldési és a csere miatti újraküldés szállítási költsége a vevőt terheli.
A terméket visszajuttathatja Ön is, vagy kérheti a Csomagcserét, aminek a díja a normál súly-alapú kiszállítás kétszerese, ami a Szállítási és fizetési infomációk menüpont alatt részletesen megtalálhat. Ha csomagcsere szolgáltatást igényelni, ebben az esetben ugyanaz a futár fogja a csere terméket kiszállítani és a visszárut felvenni.

Szükségem lenne a termék Európai Megfelelőségi Nyilatkozatára (régen EK papír, EU certificate).
Hogyan juthatok hozzá?

A nyilatkozatok kiadása termékvásárláshoz kötött. Amennyiben regisztrált felhasználó, a vásárlás után a termék adatlapján letölthető az EK papír. Bizonyos esetben e-mail-ben tudjuk elküldeni.

Módosítani, vagy hozzátenni lehet-e a megrendeléshez?
Természetesen, de csak addig, amíg a megrendelés állapota “Folyamatban”-van. Ezt regisztrált felhasználóink nyomon követhetik webáruházunkban jelszóval belépve. Miután a megrendelés már a “Küldve” állapotban van, a megrendelésen módosítani nem tudunk, esetleg hozzá lehet még tenni valamit, amíg futár el nem veszi tőlünk a csomagot. Ez általában a csomagküldésről szóló levél után szokott következni 14-15 óra között. Előfordulhat, hogy a hozzárakott tételek számláján is szerepel szállítási költség. Ez azért van, mert az újracsomagolás után megváltozik a csomag súlya és az esetleges utánvétel összege, így a számlán szerepelni fog a két súly – illetve utánvét – összegének a különbözete, de semmiképpen sem teljes árú szállítási költség!