Fizetéssel kapcsolatos információk

Fizetési lehetőségek:

1., Bankkártyás Fizetés a Borgun Bank Online Rendszerével

A Borgun Bank a világ összes jelentős kártyatársaságában tagsággal rendelkező pénzintézet, amely POS-os és online bankkártya-elfogadást szolgáltat egyéb piacok mellett hazánkban is. A Borgun független a magyar bankoktól: bármelyik banknál vezetett számláról el tudja számolni kereskedőknek/webáruházaknak utalandó összeget.

A tranzakció Önnek INGYENES, a szolgáltatásért a webáruház fizet. Ami még nagyon fontos, kártyája adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.

A vásárlás folyamata:

A weboldalunkon a megrendelési folyamat során a fizetéshez érve átirányítjuk a Borgun biztonságos oldalára, melyet magyar nyelven fog tudni használni, követve a képernyő utasításokat.

A fizetendő összeget a kalkuláció során a weboldalunról veszi át a rendszer, vagy az ajánlat kérésének feldolgozása és visszaigazolása során e-mailben küldjük meg, részletes kalkuláció és ajánlat tétel formájában a pontos befizetendő összegeg megjelőlésével és egyéb információkkal egyetemben. A megadott, erre a célra kialakított weboldalunkon kezdheti meg a fizetési folyamatot.

Meg kell adnia a kártyán szereplő kártyabirtokos nevét, a kártya számát és érvényességét, valamint a hitelesítőCVC2/CVV kódját. A honlapon ábrákkal segítik, hogy a kért adatokat hol találja a kártyán.

Az adatok bevitele után az érvényesítő gombra kattintva pár másodpercen belül meg is történik a tranzakció, melynek sikerességéről Önt is tájékoztatják a képernyőn.

A Borgun a Magyar Nemzeti Bank Nettó Nemzeti Elszámolás Rendszerének tagjaként forintban számol el.

Milyen bankkártyákat használhat:

A Borgun magyarországi fiókja jelenleg 4 féle kártyát tud elfogadni. Fizetésre alkalmas bankkártyák a Borgun rendszerében a Visa, Visa Electron, MasterCard és a MasterCard Maestro.

page1image2924235312

Visa és MasterCard elfogadás online vásárlás esetén

Fizetési oldal

A weboldalon történő vásárlás után a vevő a kifizetendő összeggel egy fizetési oldalra kerül átirányításra. Itt megadja bankkártya adatait, ahhoz, hogy teljesítse a fizetési megbízást. A tranzakció végeztével a vásárló a fizetési oldalról visszakerül a weboldalra.

A fizetési oldal a magyaron kívül 12 további nyelven is elérhető attól függően, hogy a vásárlód milyen nyelven használta a weboldalon.

Az oldal egységes fizetési élményt biztosít mobiltelefonon, tableten és PC-n egyaránt. Áttekinthető, felhasználóbarát módon jelenik meg, hiszen a felhasznált technológiák miatt a fizetési oldal automatikusan a megjelenítő eszköz képernyőjéhez igazítja magát. Informatikusoknak: az oldal reszponzív, HTML5-öt és CSS3-at használ.

A vásárló a fizetési folyamat alatt végig a kereskedő oldalán marad.

Sem a weboldal üzemeltetője, alkalmazottai, sem harmadik személy semmijen adat vagy információ birtokába nem kerül, nem válik adatkezelővé és titok gazdává sem.

Fizetés hivatkozásból

Az általunk megadott fizetés hivatkozás, egy olyan felhasználóbarát fizetési mód, ahol a vásárló, megrendelő egy egyedi linkre (https://……) kattintva rögtön a fizetési oldalra jut. Vásárlónak, megrendelőnek nincs más dolga, mint megadni a bankkártya adatait és a befizetni kívánt összeget beírni valamint jóváhagyni a fizetést a Borgun Bank oldalán.

A fizetési hivatkozás kapcsolódhat egyedi, egyszeri fizetéshez, de egy adott termék / szolgáltatás ismételődő fizetéseihez, előfizetéséhez, részletfizetéseihez is köthető.

Fizetés hivatkozásból – tipikus alkalmazási esetek

  • Visszaigazolást igénylő rendelések esetén – pl. a megrendelt utazás vagy szállás, szolgáltatás a foglalás vagy ajánlatkérés pillanatában, lekérést, egyeztetést, kalkulációt, visszaigazolást igényel és fel kell vennünk a kapcsolatot a partnerrel a szabad helyek, árak és időpontok egyeztetése céljából. A megrendelő vagy utas (ügyfél) először csak megrendelést ad le. A fizetéshez szükséges linket csak a leegyeztetett visszaigazolási adatokkal (árak, részletes kalkulációk, szabad helyek, időpontok), később a rendelé, foglalás visszaigazoláskor küldjük ki az ajánlatkérő utasnak, írásos ajánlat formájában.
  • Foglalás visszaigazolásánál kapcsolt szolgáltatások értékesítése – pl. programok, biztosítás, bérlés, stb…
  • Értékesítés hírlevélből – pl. “Kedves ügyfelünk! Az alábbi linkre kattintva 30 napon kereszül X%kedvezménnyel rendelheti meg szolgáltatásunkat!”
  • Upsale a kinyomtatott számláról – pl. “Vásároljon további szolgátatást az alábbi QR kód beolvasásával.”)Irodánkban Asztali terminált használunkKiskeresdedelmi forgalomban a legelterjedtebb megoldás az asztali terminálok használata. Termináljaink ergonómikusak, egyszerűen használhatók, jól mutatnak a pult tetején.Termináljaink alkamasak mágnescsíkot, csipet tartalmazó kártyák, valamint érintés nélküli (PayPass, PayWave) kártyák beolvasására.

Elszámolási rendszer

A több évtizedes tapasztalat és hatékony back office-unk segítségével pontos és megbízható az elszámolás. Minden egyes tranzakciót felülvizsgálunk ez magabiztosságot eredményez ügyfeleinknél a szolgáltatásainkkal szemben, így ők a mindennapos ügymenetre tudják fordítani energiáikat.

A Borgun elszámolási rendszere hatékony, biztonságos, megfelel partnereink és ügyfeleink pénzforgalmi elvárásainak.

Visszaéléssel szembeni védekezés (3D Secure)

Tisztában vagyunk vele, mennyire fontos a tranzakciók biztonsága és a visszaélésekkel szembeni védekezés.

A 3D Secure egy plusz védőháló a kártyás fizetéseknél, védelem az esetleges bankkártyás visszaélésekkel szemben illetve az ebből adódó kellemetlenségek, költségek elkerülése. A 3D Secure egy kártyatársaságok által (pl. MasterCard, VISA) bevezetett fizetésbiztonsági tranzakció, amely azonosítja a kártyabirtokost a fizetési folyamat során, jelentősen megnövelve ezzel a tranzakció biztonságát. A Borgun teljeskörűen támogatja a 3D Secure tranzakciókat.

  • a 3D Secure a MasterCard és a VISA által is elfogadott és ajánlott azonosítási folyamat (MasterCard SecureCode és Verified by VISA)
  • kifinomult csalásmegelőzést biztosít
  • a legmodernebb elvárásoknak megfelelő reklamációkezelés
  • Folyamatos monitoringgal biztosítunk védelmet és megelőzést a visszaélésekkel szemben. Saját csalás- megelőzési csapatunk van, ami tranzakciók szintjén figyeli a kereskedőket és a kártyás vásárlásokat, és szükség esetén beavatkozik.Szorosan együttműködünk partnereinkkel a felmerülő problémák megoldásában, hogy a fizetési folyamat a lehető leghatékonyabb legyen.Szolgáltató partner:B-Payment Szolgáltató Zrt. 1132 Budapest; Váci út 4. +36 1 793 6776 info@borgun.huCégünk a Brest Consulting Kft., minden jogszabályban rözített és elvárt szerződéssekkel és jogosultságokkal rendelkezik, valamint megfelel minden szabályozásnak hogy e-kereskedelmi online és POS terminál bankkártya elfogadást üzemeltessen.A szerződéses és jogszabályi, valamint teknikai hátteret a „B-Payment ZRT” a Bogrun Bank kizárólagos magyarországi képviselője biztosítja, mint szerződött szolgáltató Bankkártya elfogadó partnerünk a Borgun Bank.

2., Banki átutalással

Budapest Bank Zrt.

Bankszámla száma: 10103881-18500300-01005007

IBAN HU88101038811850030001005007

3., Készpénzes utánvéttel

GLS Futárszolgálat munkatársának a csomag átvételekor, készpénzben

4., Személyesen szaküzletünkben bankártyával vagy készpénzel

6722 Szeged, Honvéd tér 2.

Szállítási és termékátvétellel kapcsolatos információk

Szállítási költségek:

A kiszállítás GLS futárszolgálattal történik, utánvét esetén a fizetés, a futárnak készpénzben lehetséges. A szállítási idő a raktáron lévő termékeknél 1-2 nap, központi raktárban lévő termékeknél 3-5 nap, gyártott vagy külföldről behozott termékek esetében általában 1 hét. A szállítási költség Magyarországon belül egységesen bruttó 1905Ft, amit a GLS maximum 3m körméretig (leghosszabb és legrövidebb oldal összege), illetve 40kg maximális súlykorlátig biztosít.

A kiszállítás hétköznap 12 óráig leadott rendelések esetén még aznap összeállításra és átadásra kerül, raktáron lévő termék esetén. A futár időbeosztását nem tudjuk, ezért nem tudunk teljesíteni olyan kéréseket, ami kifejezetten délelőtti vagy délutáni kiszállításra vonatkozik. A címzett telefonszáma rákerül a csomagra, így össze lehet egyeztetni a futárral az alkalmas időpontot. Ha a futár nem találja a címen az átvevőt, másnap újra megkísérli a kiszállítást.  Igény szerint kiadjuk a csomagszámot ami alapján nyomon követhető a csomag szállítási állapota. Regisztrált felhasználóink kérés nélkül hozzáférnek a csomagszámhoz, amit bejelentkezés után a kérdéses megrendelésükre kattintva megtalálnak.

Személyes átvétel 

Lehetőség van a megrendelt termékeket szegedi szaküzletünkben térítésmentesen átvenni, az e-mail értesítést követően, a minden hétköznap 8-17h-ig. A szaküzletben készpénzben, bankkártyával és átutalással is rendezheti az ellenértéket.

A feltüntetett árak magyar forintban értendőek és fillér nélkül, felfele kerekítve jelennek meg ÁFA-val.